חדשות גלריות תמונות מגזין ספורט תרבות ופנאי חברה וקהילה חינוך ולימודים חיי לילה
חפש באתר

מקורות מידע מומלצים ברשת

אורית צוקר - טיפול בחרדות וייעוץ זוגי

הולי בייגל - שירותי קייטרינג חלבי

לימודי הנדסה - הפקולטה להנדסה כימית

פיקסייל - הדפסת תמונות על חומרים

שטרן ושות’ - משרד רואי חשבון בצפון

תושב חוזר - כל מה שכדאי לך לדעת

תמיכה לעמותות - הקמה, רישום וייעוץ

לוח אירועים

  

סקר מקומי

את מי מהסטנדאפיסיטים הבאים הייתם רוצים לראות בנהריה?

  • שחר חסון
  • נדב אבקסיס
  • שלום אסייג

אור ירוק: בשנת 2010 נפגעו 27,121 בני אדם בתאונות דרכים בישראל

בנהריה כמעט ולא נרשם שינוי במס' הנפגעים, כשבשנת 2009 נפגעו 186 איש ובשנת 2010 נפגעו 187 בני אדם.
Bookmark and Share
במהלך שנת 2010 נפגעו 27,121 בני אדם בתאונות דרכים בישראל, ירידה קלה לעומת שנת 2009, בה נרשמו 30,446 נפגעים בתאונות, כך מדווחת עמותת אור ירוק על בסיס ניתוח נתוני הלמ"ס.
 
שמואל אבואב, מנכ"ל אור ירוק: "שנת 2009 הסתיימה עם ירידה חדה בשיעור הנפגעים בתאונות דרכים, מה שנטע תקווה גדולה לעתיד ומחשבה כי עלינו על דרך המלך. כיום אנו יודעים כי האופוריה הייתה מוקדמת, ובשנת 2010 נרשמה אמנם ירידה קלה במספר הנפגעים בתאונות - אך עליה מדאיגה במספר ההרוגים. תאונות הדרכים, במיוחד במדינת ישראל, הוא נושא שלא ניתן להרפות מהפיקוח עליו ומהטיפול בו. ברגע שזה קורה – המחיר בחיי אדם נגבה באופן מיידי."
 
10 הערים בהן שיעור הנפגעים בת"ד בשנת 2010 היה הגבוה ביותר

בשנת 2010 היו מספרי הנפגעים בתאונות הגבוהים ביותר בערים הבאות: תל אביב-יפו (4323), פתח תקווה (1143), רמת גן (776), רחובות (692), ראשל"צ (1076), נתניה (725), ירושלים (2400), חיפה (1592), חולון (975), ובאר שבע (1051).

אבואב: "כאשר בוחנים את נתוני ההיפגעות בתאונות דרכים מגלים, כי עקב אכילס מצוי בהיפגעותם של הולכי הרגל ורוכבי הדו גלגלי, שני סוגי משתמשי דרך פגיעים. במשך כעשור מהווים הולכי הרגל כשליש מהרוגי תאונות הדרכים בישראל, מה שמציב אותנו במקום נמוך מאוד אל מול המדינות המפותחות. למרות זאת, עד היום לא נעשתה שום פעולה יסודית, עקבית ורצינית של הגורמים האחראים על מנת לשפר את המצב הזה, הן בהיבט של אכיפה והן בהיבט של ענישה. בנוסף, גילם הצעיר של רוכבי הדו גלגלי, חוסר ניסיונם ולימודי הנהיגה הקצרים מהווים הסבר לשיעור היפגעותם הגבוה".
 
בנוסף, על פי הנתונים, המצב בתחום העירוני המשיך להיות רע יותר מהמצב בתחום הבינעירוני גם ב-2010. אמנם, בשני התחומים חלה ירידה קלה בכמות הנפגעים, אך עדיין בתוך הערים עמדה כמות הנפגעים ב-2010 על 18,031 לעומת 11,495 בתחום הבינעירוני.
 

עוד בחדשות

מה זה פוליש
מתי כדאי לבצע הובלת דירת 3 חדרים?
10 טיפים לפני שבוחרים ללכת לטיפול זוגי
מה משפיע על הכלכלה שלנו?

תגובות תגובות
X