התלמידים, משתתפי פרוייקט "קדם עתידים", תלמידי כיתות ט' מבי"ס הרב תחומי בנהריה, זכו במקום הראשון בתחרות כלל ארצית שהתקיימה השבוע בבאר שבע בנושא תעשייה וחשיבה יצירתית בדגש על תעשייה תוצרת כחול- לבן.
תוכנית קדם עתידים הינה תוכנית לאומית הפועלת בחסות משרד החינוך ובשיתוף עם עמותת עתידים, השמה לה למטרה לאתר, לקדם מצויינות ולאפשר לתלמידים תושבי הפריפריה הגאוגרפית והסוציואקונומית בעלי יכולות גבוהות, לממש את הפוטנציאל האישי שלהם ולהשפיע על החברה לטובה בכללותה.
![]() |
התוכנית נועדה להרחיב את מעגל בוגרי התיכון בפריפריה בעלי תעודות בגרות איכותיות, להקנות לבוגריה כלים שיאפשרו להם להתקבל למוסדות להשכלה גבוהה בארץ, לחזק את תחושת המסוגלות שלהם ולהגביר את המוטיבציה שלהם להשתלב בלימודים אקדמאים.
בנוסף ללימודים, מאמינים בתוכנית זו בחשיפה ובהעצמה של התלמידים בתחומים הנוגעים לחברה ולקהילה.
![]() |
מתוך כך, נבחר קורס חשיבה שיווקית מטעם תעשיידע שכלל 16 מפגשים שבועיים ותהליכים אישיים וקבוצתיים. במסגרת קורס זה נחשפו התלמידים למעגל התעשייתי על כל שלביו.
בתחילה התנסו התלמידים בסדנאת "להיות ממציא", ביקרו במרכז המבקרים של תעשיידע במרכז הארץ והשתתפו בסדנאת סימולציה לניהול מפעל.
![]() |
במהלך הקורס הוטמעה בתלמידים החשיבות לקניית מוצרים תוצרת הארץ, הכרת עולם ועקרונות השיווק המודרני, הפרסום והתעשייה, בחירה נכונה של קהל היעד והתנסות ממשית בתהליכי השיווק והפרסום.
פרויקט הסיום של התלמידים כלל הפקת קמפיין פרסומי המשלב בתוכו מדיות שונות ושימת דגש על העלאת המודעות בקרב קהל היעד של המוצר השיווקי שנבחר בתחום תעשייה תוצרת הארץ.
![]() |
"בזכות הקורס הזה למדתי המון ולא רק פרסום אלא גם איך לשווק את עצמנו, איך לעמוד מול קהל ולהציג את עצמך והכי חשוב למדתי את התרומה הגדולה של קניה כחול לבן!" סיכמה אחת התלמידות בקורס שזכתה יחד עם חברותיה בתחרות.
מלבד הזכייה במקום הראשון בתחרות הכלל ארצית, זכו התלמידים בהתנסות ראשונית ובנגיעה בנושאי הפרסום, השיווק והתעשייה המתפתחים כיום בארץ ובעולם ולמדו כיצד לבחור נכונה את עגלת הקניות שלהם.
© כל הזכויות שמורות ל "Ncity.co.il" |
נבנה על ידי EKDESIGN
![]() |
---|