חדשות גלריות תמונות מגזין ספורט תרבות ופנאי חברה וקהילה חינוך ולימודים חיי לילה
חפש באתר

מקורות מידע מומלצים ברשת

אורית צוקר - טיפול בחרדות וייעוץ זוגי

הולי בייגל - שירותי קייטרינג חלבי

לימודי הנדסה - הפקולטה להנדסה כימית

פיקסייל - הדפסת תמונות על חומרים

שטרן ושות’ - משרד רואי חשבון בצפון

תושב חוזר - כל מה שכדאי לך לדעת

תמיכה לעמותות - הקמה, רישום וייעוץ

לוח אירועים

  

סקר מקומי

את מי מהסטנדאפיסיטים הבאים הייתם רוצים לראות בנהריה?

  • שחר חסון
  • נדב אבקסיס
  • שלום אסייג

חידון "הנהרידע" הראשון

אחד מתריסר, נינו של אברהם. אנחנו חיים בשטחו ועל ראשנו ברכתו. א. מיהו האחד? ב. מהם גבולות השטח? ג. מהי הברכה? זו הייתה שאלת ראש העיר שפתחה את חידון "הנהרידע".
Bookmark and Share
החידון התקיים ביום שלישי בבתי הספר היסודיים בנהריה. לעירנו עבר מרתק, הווה מפואר ועתיד מבטיח. החידון הווירטואלי "נהרידע" בא ללמד את כל אלה.            
                                                                                   
"זה היה יום של כיף, גם למדנו וגם נהנינו, הלוואי ונזכה בתחרות", סיכמה תלמידה מבית ספר כצנלסון.     


חידון
                      
תלמידי כיתות ו' שהשתתפו בחידון  הווירטואלי, הכינו במסגרתו את מנת פלפלי נהריה,  שכנעו עולה חדשה ומשפחתה  לבוא לגור בנהריה, פתרו חידות  מגוונות על עברה המרתק של העיר, על אוכלוסייתה האנושית ועל הטבע העירוני.

במהלך היום הכינו התלמידים סיסמאות לעירנו האהובה, זיהו אתרים שונים ואותגרו בחידות הגיון.


חידון

את התחרות יזמו עיריית נהריה ובית הספר הרב תחומי למדעים ואומנויות במלאת 75 שנים לעיר. נילי נבו מנהלת אשכול הפיס וחנה אלמוג רכזת המדעים הובילו את התחרות.     
                                                                                                     
תחרות ה"נהרידע" מקנה:

סביבה לימודית המאפשרת שילוב של אוכלוסיות הטרוגניות.
מתן דגש על למידה תוך כדי שיתוף פעולה ועבודת צוות.
שימוש בתחרות כגורם למוטיבציה
למידה חוויתית 
גאווה עירונית 
מבט על היבטים מגוונים של החיים בנהריה עירנו 
שימוש באינטרנט ככלי לרכישת ידע ומידע.


חידון

הכנת השאלות והכנת התשתית לחידון הוטלו על כיתה ט'4 (כיתת מצוינות) שתלמידיה עמדו במשימה בהצלחה מעוררת התפעלות.  
               
"למדנו על נהריה בדרך לא שגרתית וגם למדנו איך להרים פרויקטים גדולים"  אמר תלמיד מכיתה ט'4.  נקווה שתחרות זו היא תחילתה של מסורת חדשה".

את התחרות חתם הפנינג ססגוני באשכול הפיס שבו השתתפו התלמידים בחידון ועבדו בארבע סדנאות שבהן הציגו סצינות מהווי העיר, באחריות מגמת התאטרון הבית ספרית.

מגמת גרפיקה הפעילה את המשתתפים בסדנאות ציור אוריגמי ואיפור. מורת המחול קיימה סדנאות "שעשועי מחול –כל אחד יכול". התלמידים בנו דאונים בסיוע קלוב התעופה וצפו ביצירת עבודות אמנות מזכוכית. 

בסוף ההפנינג הלימודי חוויתי, בכנס מרשים באולם חולקו הפרסים. למרות שכל בתי הספר השקיעו, למדו ועבדו לתפארת, בית ספר כצנלסון זכה במקום השני ובית ספר רמז זכה במקום הראשון. ברכות לזוכים.


לצפייה במשימות התחרות היכנסו לאתר בית ספר הרב תחומי למדעים ואמנויות ע"ש רבין , חטיבת ביניים אלון.
http://www1.amalnet.k12.il/amalna/alon/nahariyeda/Pages/default.aspx

עוד בחינוך ולימודים

קורסים בהייטק – כל מה שרצית לדעת
בין הנדסת חומרים להנדסת ביוטכנולוגיה
חולצת בה"ס - ללימוד חמים ונעים יותר
מה לעשות עם ספרי לימוד ישנים?

תגובות תגובות
X