חדשות גלריות תמונות מגזין ספורט תרבות ופנאי חברה וקהילה חינוך ולימודים חיי לילה
חפש באתר

מקורות מידע מומלצים ברשת

אורית צוקר - טיפול בחרדות וייעוץ זוגי

הולי בייגל - שירותי קייטרינג חלבי

לימודי הנדסה - הפקולטה להנדסה כימית

פיקסייל - הדפסת תמונות על חומרים

שטרן ושות’ - משרד רואי חשבון בצפון

תושב חוזר - כל מה שכדאי לך לדעת

תמיכה לעמותות - הקמה, רישום וייעוץ

לוח אירועים

  

סקר מקומי

את מי מהסטנדאפיסיטים הבאים הייתם רוצים לראות בנהריה?

  • שחר חסון
  • נדב אבקסיס
  • שלום אסייג

כרטיס ביקור

משאת נפשו של כל עסק זה להפוך אותו למצליח ורווי עסקאות והכנסות. איך עושים את זה נכון בעולם עסקי רווי? עולם שיש בו מוצר זהה כמו שלכם בדיוק?
Bookmark and Share
משאת נפשו של כל עסק זה להפוך אותו למצליח ורווי עסקאות והכנסות. איך עושים את זה נכון בעולם עסקי רווי? עולם שיש בו מוצר זהה כמו שלכם בדיוק? אם כן, בכדי להפוך את העסק שלכם למצליח, אבל באמת מצליח, חשוב שלא לפספס ולהפוך את הארגון או המוצר שלכם לוויראלי דיה. הצורך בפרסום ושיווק לא חדש ומכאן, גם כרטיס ביקור באופן כללי יכול לעשות את העבודה על הצד הטוב ביותר. בכדי להפוך את המוצר שלכם או את השירות שלכם לנמכר ואטרקטיבי ביותר, אתם חייבים להכיר אותו ללקוחות הפוטנציאליים וכאן נכנס למעשה כל כרטיס ביקור שהוא חלק בלתי נפרד מהמסר שאתם רוצים להעביר הלאה. אותו מסר שיכול להפוך עבורכם כל לקוח סקרן ומתעניין ללקוח וויראלי וקונה!
כל מה שאתם צריכים בכדי לקדם עסק זה שיווק וניהול נכון, שכל מיני אנשים יכירו את מה שיש לכם להציע וזה בהחלט יכול לקרות באמצעות עידן מתקדם של כרטיס ביקור באופן כללי שיכול לעשות את העבודה ולהעביר את כל המסרים הנדרשים לשם כך. אם כן, יש בהחלט מוצרים שאי אפשר לוותר עליהם ואחד מהם הוא גם כרטיס ביקור באופן כללי, אפילו לא אחד דיגיטלי, אלא אחד פשוט כזה שניתן להגיש בצורה מכובדת לכל לקוח שפוגש אתכם במקרה ולא קשור בהכרח למדיה חברתית כזו או אחרת. כן, גם בעידן מתקדם כל כך יש עדיין אנשים שמכבדים את כרטיס הביקור הקלאסי, כרטיס ביקור באופן כללי.

כרטיס ביקור באופן כללי הינו כרטיס ביקור עסקי, קלאסי, נאמן למקור, שכולנו מכירים. זה למעשה המפגש הראשון בין הלקוח הפוטנציאלי שלכם לבינכם. הנה הזדמנות למנף את עצמכם אל מול המתחרים ולהעביר מסר יוקרתי ונכון גם לאלו שלא נמצאים רוב הזמן מול המדיה החברתית. לפני הזמנת הכרטיס, מתקיים מיקוד ובירור צרכים וזאת בכדי להעביר בדיוק את המסר שיהפוך את הלקוח שלכם לרוכש ולא מתעניין. כרטיס נקי, אחד כזה שיכול להישמר לטווח הארוך בכל מצב ובכל מקום ואף יוכל לעבור מלקוח אחד ללקוח אחר בצורה הפשוטה ביותר.
כרטיס ביקור סטנדרטי יכלול את שם העסק בהיבט המיתוג. לצד השם של החברה, על הכרטיס יופיעו למעשה כל מאפייני השירות או המוצר שלכם. מכיוון שזה כרטיס קטן, יהיה עליכם לתמצת את התוכן ולכלול רק מידע קריטי שחשוב שיתפוס את עינו של הלקוח. כמובן שהדבר החשוב ביותר קשור בפרטי יצירת הקשר. זהו למעשה החלק החשוב ביותר, פרטי יצירת קשר, כמה שיותר פרטים בכדי שללקוח שלכם לא יהיה קשה להגיע אליכם בכל זמן נתון וללא הגבלה או קושי מסוים. מכאן, חשוב להשאיר פרטים גמישים וזמינים בו יוכל למצוא אתכם הלקוח בכל עת שרק ירצה ובהתאם לשעות פעילות הארגון שלכם.
 
 

עוד בעסקים ונדל"ן

התקנת עמדת טעינה לרכב חשמלי על ידי חשמלאי התקנת עמדת טעינה לרכב חשמלי על ידי חשמלאי
כל מה שצריך לדעת על מכינה קדם צבאית
למה כל עסק חייב לשווק את עצמו בדיגיטל?
יש לכם רכב ישן? גריטה זה רעיון לא רע בכלל

תגובות תגובות
X